středa 21. února 2018

Pleteniny

Je to taková lehká droga... 
Všichni doma spokojení. Konečně sedím večer i u té televize - prostě prý neruším! A umím to i ve stoje! A pletu všude... Krátím si jím dlouhé zimní čekání na trénincích, pletu ráno, když ráno v 6.15 stihnu klukům včas namazat svačiny, a Terka ještě spí. Dokážu uplést jednu řadu klidně při vybalování nákupu z Kauflandu. Pletu v čekárně u zubaře, nebo na poště (a už se dokonce ani nehanbím, když vytahuji jehlice :-).
Je to prostě droga. Fakt!
Kombinuji popravdě jen jednoduché vzory, barvy... Plstím bambulky. Kombinuji podle nálady, dostupného materiálu i času. Nepletu podle přesně daného návodu nebo plánu. Zato s láskou, bezelstným nadšením a z kvalitní příze. Všechno mé dílko se rodí postupně... bez dopředu promyšlených detailů očka po očku. Často si nechám poradit od mých nejmilejších. A taky oceňuji ty jejich velikostně různorodé hlavičky! Takové moje krejčovské panny jste :-). A i ta nejmenší hlavička, ve snaze přede mnou utéct, když vidí čopečku v ruce, poleví, s příslibem dobrůtky. Brumík, pingvík, bonbonek ?? A už ji máš ochotně na šišce :-). Lump je to! ♥
Děkuji, mami, Tobě, za výpomoc! Protože to ty, na rozdíl ode mne, máš v pletení systém a řád a umíš to číst, a všechno! To TY jsi paní pletařka... ♥!

A tady jsou ty momentálěn dostupné...





4 komentáře:

  1. Jsem se upřímně zasmála...:-) Jablko nepadlo daleko od stromu, to je jisté! Jen tak dál, tahle droga se povoluje, když náladu vylepšuje a navíc se při ní produkuje něco tak pěkného... Ať se daří! R.

    OdpovědětVymazat
  2. Jej, moc děkuji za milé řádky! No, možná nepadlo... ale nějak pozdě se to ve mně probudilo :-)))
    Ať i Vám daří, milá R.

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké odpoledne, zrovna jsem objevila a přečetla.Já pletu a šiju od svých 13let a dnes mi je 66.Pořád mě to moc baví a asi to mám taky jako lehkou drogu .Co se dají sehnat kvalitní příze a látky o to víc mě to bere.Jak sednu už klapu jehlicema.Máte krásné pleteninky.Tak ať se vás stále díla daří.Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Juj, tak to Vy jste taky Paní pletařka, jako moje máma! :) Mějte se moc pěkně a děkuji...
    Jana

    OdpovědětVymazat

Za všechny vaše komentáře, připomínky, velmi děkuji.
Jana z Vlnovky