sobota 2. prosince 2017

Trhovkyní :)

Byla to pro mne, v souvislosti s Vlnovkou, zase nová příležitost! Vděčím za ni Šárce, která aniž bychom se kdy viděly, tedy znaly osobně, mi dala zprávičku  o tom, že se v Soběšovicích v kulturáku koná vánoční jarmark, a že není příliš prodejců a jestli náhodou nechci tu krásu ze své Vlnovky širokému světu ukázat! :-))
Šárku jsem zatím osobně nepoznala, zato její sympatickou sestru i muže, ano! To je taková krása co ona tvoří, šperky a jiné drobnosti! Stojí za nahlédnutí!

Pak to rychle šlo! :-)
V. (můj muž) vyrobil během dvou večerů ten nejlepší věšák, štendr, na světe! Moje děti, Máťa mi pomohl tvořit vánoční hvězdy, Terezka uvít věnec z psího vína, Vojtík popřál dobrý byznys! :-)))) Neměla jsem žádná očekávání, jen jediný cíl - ať ten můj krámek dobře vypadá! :)
A ikdyž mi Babiš prodávat zakázal, (bez EET), prezentovat se naštěstí ne! Čopečky a nákrčníky, jakožto ryze vlastní tvorba, která má ještě "zelenou", jsou mizivým procentem zboží, které na Vlnvoce s hrdostí nabízím.
A tak, i přesto jsem pár kousků "darovala" :), vizitky rozdala, radost sobě a snad především druhým udělala! Kdybych seděla doma..., nestalo by se tak!

Mám dobrý pocit a velkou chuť zkusit to ještě i jinde. Ale to jsem si měla rozmyslet, lépe si naplánovat, a hlavně se včas na podobné akce zaregistrovat, dříve.
Popravdě, svět se ze mě nezbláznil :-)), přecijenom babičky a dědové, kterých byla z řad návštěníků většina, kardigany tolik neocenili, ale stánek, včetně té trochu jiné vlny, se líbil! Hezky jsem si popovídala.

Z ruky šly hlavně capáčky a rukavičky pro bábetka! A vůbec, pozitivní ohlasy i na fusak pro miminka. Tak se těším, že snad sympatická nastávající maminka objednávku učiní...

Hezký adventní čas Vám přeji!
Jana z Vlnovky









4 komentáře:

  1. Setkání nejsou náhoda. Život nám často přivede do života osobu (ano, Eshdé), která nám pomůže, jen na určitou chvíli či období a někdy i celoživotně. Zejména když se rozhodujeme o čemkoliv.... a tak, Vlnovko, se mi zdá, že i Ty se máš pustit do svého podnikání s chutí a více proniknout do podvědomí lidí nejen svým blogem. Přeji Ti, aby se Ti dařilo a i Ty jsi našla spoustu šťastných klientů.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuju, milá Alo. Vnímám to přesně, jak píšete (píšeš:-)! Jsem si jistá, že "podobné přitahuje podobné", a realita mi to začíná potvrzovat! Nechci dělat nic překotně, dělat věci příliš na sílu..., chci si zachovat upřímnost a dobrý pocit! Děkuji, a ahoj!
    Jana z Vlnovky

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, paráda! Musím za Tebou fakt zajet, a ty krásné kousky si "poňufat" naživo...:-) Takhle pospolu vypadají ještě o kousek epesněji...:-) První prodávání je vždycky nejtěžší, ale jak se člověk "otrká", už to jde samo...;-) Já už se na trhy dokonce moc těšívám, že se setkám s lidmi, popovídám si...:-) Ať se daří! P.

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Peti, nejenže jsi mi vytvořila krásné logo, ale díky Tobě jsem zase o maličko chytřejí! No jo, no, výraz "epesnější" jsem si, nevzdělanec :), musela "vygůglit"! A uf, kámen ze srdce mi spadl! :-))
    Děkuji moc! A máš pravdu, ten prodej je vlastně nesmírně milý, lidi jsou milí... Měj se krásně i ty!
    Jana

    OdpovědětVymazat

Za všechny vaše komentáře, připomínky, velmi děkuji.
Jana z Vlnovky