čtvrtek 14. prosince 2017

Pošta česká...

Mrzí mne to, ale momentálně s tím nic nenadělám... Bohužel termín doručení zásilky s pomocí České pošty trvá v tomto předvánočním čase klidně i sedm dnů. Asi je to nápor, chápu... Ale tak jak meziročně rostou obecně vánoční objednávky skrze české i zahraniční e-shopy, nápor vcelku dobře předvídatelný, přeci!
A tudíž, myslím, připravit se na něj, by snad problém být nemusel. Ale očividně je, a mně nezbývá než se poohlédnout a zamyslet do budoucna i nad jiným způsobem přepravy. Všechno zlé k něčemu dobré je. Protože holt né vždy se zadaří, že z kupujícího se vyloupne maminka spolužačky synovce, a tedy pošťákem se pak stává náš Kuba :-)).

Ale nejen delší lhůty dodání v tomto čase mne trápí. My třeba máme na poště u nás v Těrlicku i jednu takovou paní nevrlou :(, co neporadí, se nezasměje, zásilky má tendenci posílat tou nejnákladnější formou, vzneseným dotazem jednoduše obtěžujete. A protože je to pošta velmi maličká, není moc "okének" na výběr. Ale ha, já se už naučila! :-) Já si pak vždycky spravím náladu u přepážky vedlejší. Protože tam je naopak paní velmi fajnová, co prodává omalovánky a losy, skoro téměř vždy, výherní! :-)

Tak tedy hezký čas předvánoční nám všem, bez stresu a shonu. A pakliže máte chuť - na Vlnovce objednejte! Byť doručení pod stromeček nemohu na 100 % garantovat, kvalitní ovčí vlnu a len stylově - ano! :-)

Vaše Jana
Vaše Vlnovka







2 komentáře:

Za všechny vaše komentáře, připomínky, velmi děkuji.
Jana z Vlnovky