pondělí 23. října 2017

Rukavičky došly a nové balerínky na skladě (respektive ve skříni)

Lehce uvedu na pravou míru...
Minulý příspěvek, Můj příběh - příběh Vlnovky - díl první, bude mít samozřejmě pokračování. To "dílování" tomu vlastně napovídá :-).

Ale mezi tím, (třeba jako teď), se občas vkradu s něčím aktuálním, co mám potřebu sdělit Vám právě teď!

Rukavičky/nerukavičky Pulse Warmers totiž "došly". Jsou bohužel momentálně vyprodány. Velice rychle. Radost mám! Prodaly se celé čtyři kusy :) během pěti dnů a další dvě milé dámy o ně mají projevený zájem :-).
(Tak Vám to tady otevřeně sděluji...  Někdo si možná říká proč, proč to píšu, co to jsou čtyři kusy za pět dní :-)...  Ale vězte, že pro mne je to bingo!)
A i o tomto bude Vlnovky blog - upřímný popis holé reality provozu malého e-shopu, se všemi radostmi i starostmi pohromadě!).

Tož tedy, dávám na vědomí, že test na oteplováky dopadl nadmíru dobře, nová objednávka už je v procesu a rukavičky po 10. listopadu budou opět na Vlnovce k mání. Navíc - v nové variantě - i pro pány! Těšte se spolu se mnou.

A taky od dneška nové balerínky na e-shopu! Jednoduše fajne, jak jinak než z ovčí vlny, a nejlepší! Zatím v omezených velikostech, ale již brzy brzičko i v čísle 43-44 (a tedy i chlapi můžou mít svoje pohodlné, vlněné piškoty :-)


nenechte se zmást - moje malá modelka je má ještě poněkud převeliké :-))

















S úctou a láskou,
Vlnovka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za všechny vaše komentáře, připomínky, velmi děkuji.
Jana z Vlnovky